Groepslessen

Hoge intensiteit interval training (H.I.I.T.) of sprint interval training is een training strategie die bedoeld is om prestaties te verbeteren, met relatief korte trainingen. H.I.I.T. is een training wat bevordelijk is voor het verbranden van vet in een korte intensieve training. De H.I.I.T sessies kunnen variëren van 30 minuten tot 60 minuten.

Samen met je trainer werk je toe naar heldere en haalbare resultaten op korte en lange termijn. De expertise van de Personal trainer is niet gratis, maar ben jij serieus van plan om je doelstellingen te behalen en je mentale en fysieke gezondheid te verbeteren?
Dan is dit echt iets voor jou!
De trainer maakt voor jou een trainingsschema op maat en blijft focussen op de door jou gewenste resultaten. Hierdoor blijf je gemotiveerd bewegen en haal je sneller je doelstellingen.
De voordelen op een rij: afvallen, conditie verbeteren, revalideren, sportspecifiek trainen, etc.

Weer of geen weer, wij trainen buiten!
Het is een high intensity outdoor training.
Krachttraining wordt gecombineerd met cardio. Kortom een lekker pittige workout met resultaat.
Hou je van een uitdaging in de buitenlucht en verleg je graag je grensen? Dan is de outdoor training je op het lijf geschreven.
In de frisse buitenlucht werk je aan je conditie en het verstevigen van je spieren. Interval oefeningen en krachttrainingen dat is de basis van buiten trainen.


Functioneel trainen (strength and conditioning / cross training) is een manier van trainen die gewichtheffen, atletiek en gymnastiek combineert in een trainingsvorm.
Gedurende training worden functionele bewegingen op een gevarieerde manier en met een zo hoog mogelijke intensiteit uitgevoerd.
De filosofie achter het is om je niet te specialiseren in een specifiek onderdeel maar juist continu te trainen aan de tien algemene fysieke vaardigheden. Hierdoor kan eenzijdige fysieke ontwikkeling voorkomen worden.